هواوی P20

عصر تکنولوژی

هواوی P20

Negin
عصر تکنولوژی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

هواوی P20

 

با وجود اینکه از پرچمدار هواوی در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی نمی شود ولی اطلاعات این دستگاه به بیرون درز پیدا می کند. بر اساس آخرین گزارشات هواوی پی 20 در سه نسخه مختلف معرفی و روانه بازار خواهد شد.

 

چند ماه آینده جایگزین گوشی هوشمند هواوی P10 رونمایی می شود. بر اساس گزارشات منتشر شده، نام این دستگاه هواوی پی 20 خواهد بود، در گذشته نام این گوشی هوشمند هواوی پی 11 ذکر شده بود. رولند کوانت (Roland Quandt) افشاگر معروف در توییتی اعلام کرد که نام پرچمدار آینده هواوی، P20 است.

وی در توییتی جداگانه اعلام کرد که این دستگاه در سه نسخه مختلف معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه ها هواوی P20، هواوی P20 پلاس و هواوی P20 لایت نام دارند. هر کدام از این نسخه با کدنام های مختلف در حال توسعه هستند.

هواوی پی 20 با کدنام Emily در دست توسعه است و در رنگ های مشکی سرامیکی و شفقی (Twilight) عرضه می شود. نسخه پلاس این دستگاه دارای کدنام Charlotte بوده و با رنگ های مشکی سرامیکی و شفقی به فروش می رسد. نسخه آخر که هواوی P20 لایت نام دارد نیز با کدنام Anne شناخته می شود و در رنگ های مشکی، آبی و صورتی عرضه می شود.

 

 

در گذشته اعلام شده بود که نام هواوی P20 توسط این شرکت چینی ثبت شده است. با این حال نام های هواوی P11 و P12 نیز به عنوان جایگزین هواوی P10 به چشم می خورد.  هواوی نام P11 را در کشورهای آمریکا، انگلستان، تایوان و هنگ کنگ ثبت کرده است. در اروپا نام تجاری P11 در سال 2015 ثبت شده بود در حالی که P20 تنها در کشور آمریکا ثبت شده است.

انتظار می رود هواوی P20 به نمایشگر بدون حاشیه مجهز شود و قدرت آن را نیزپردازنده Kirin 970 تامین کند. سیستم عامل پیش فرض این دستگاه نیز اندروید اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 است. با توجه به عدم معرفی این دستگاه در نمایشگاه MWC 2018، برای ملاقات با آن باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم.

 

به تازگی تصویری از هواوی P20 پرو منتشر شده که دوربین سه گانه آن را نشان می دهد.

در حال حاضر شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند بر روی دو بخش محصولات تولیدی خود تمرکز کرده اند. این کمپانی ها هر ساله به دنبال افزایش اندازه نمایشگر و همچنین استفاده از دوربین های قدرتمندتر برای گوشی های هوشمند خود هستند. بسیاری از گوشی های هوشمند موجود در بازار از این دو ویژگی بهره می برند. 

 

در سال های اخیر شاهد نوآوری چندانی در صنعت گوشی های هوشمند نبوده ایم ولی ظاهرا این روند به زودی پایان می یابد. در گذشته نه چندان دور تصاویری از نوکیا 10 منتشر شده بود که دوربین پنچ گانه آن را نشان می داد . حال تصویری از هواوی P20 پرو در اینترنت منتشر شده که استفاده از دوربین سه گانه در این دستگاه را نشان می دهد. 

هواوی در کنار شرکت های اپل و سامسونگ، یکی از تاثیرگذارترین کمپانی های فعال در صنعت گوشی های هوشمند محسوب می شود. این شرکت با استفاده از دوربین های دوگانه در محصولات تولیدی خود، بسیاری از شرکت ها را به استفاده از این فناوری ترغیب کرد. بنابراین امکان استفاده از دوربین سه گانه در محصولات دیگری که در آینده روانه بازار می شوند نیز وجود دارد. 

تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با دو گوشی هوشمند هواوی P20 و هواوی P20 پرو فاش شده است. بر اساس آخرین گزارشات، پرچمداران آینده هواوی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نخواهند شد.

انتظار می رود هواوی P20 پرو همانند دیگر محصولات اصلی سری P از دوربین های لایکا استفاده کند. بر اساس تصویری که به تازگی منتشر شده، این گوشی هوشمند به 3 سنسور لایکا با طراحی عمودی مجهز خواهد شد.

 

گوینده:محمد قریشی؛ وی مهندس مکانیک و علاقه‌مند به دنیای خودرو و تکنولوژی میباشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: هواییP20\"نمایشگاه MWC 2018

تاريخ : 9 / 11 / 1396 | 14:31 | نویسنده : Negin |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.